. . .

W tej chwili reklama jest bardzo istotna – bez niej ciężko jest sprzedać jakiś produkt czy przyciągnąć klientów do firmy. Mogą oni nawet nie dowiedzieć się, że taka firma czy produkt istnieją. Wśród różnych form reklamy warto skorzystać nie tylko z tych nowoczesnych, ale i tych bardziej klasycznych, które także przyciągają do placówki wielu klientów.

Są punktem informacyjnym, dzięki któremu można dowiedzieć się więcej o danych usługach. Standy reklamowe – znane również jako stojaki reklamowe – to popularne produkty czy to na pojedynczą reklamę, czy też na ulotki lub gazetki promocyjne. 

Ekspozytory reklamowe – rodzaje

Każdy stand reklamowy jest w stanie zainteresować przechodzących obok, potencjalnych klientów. Warto więc wykorzystać możliwość, by zainteresowani sami przychodzili do placówki i dowiadywali się pewnych rzeczy o ofercie. To rozsądniejsze niż wręczanie im ulotek, ponieważ oferta trafi dokładnie do tych, do których ma trafić. Stojaki mogą być drewniane lub przezroczyste, w formie trójkąta i prostokąta, dwustronne lub jednostronne, małe lub na nóżce, w wersji paletowej lub plakatowej – a także wiele innych.

Stojak na reklamę – sposób na sukces

Stojak reklamowy można tak dobrać by najlepiej zaprezentował ofertę danej placówki. Wśród takich produktów znajdują się także stojaki do prezentowania menu, wykorzystywane w restauracjach. Stojaki informacyjne sprawdzą się też w kinach, muzeach czy bankach. W ofercie są specjalne wersje wodoodporne, więc wybrany stojak na plakat może zostać ustawiony na zewnątrz.