. . .
Transmisje na facebooku - kto i ile może zyskać?

Duże wydarzenia firmowe to okazja na wypromowanie marki, zapoznanie potencjalnych klientów z nowymi usługami, a nawet ? przekonanie do naszego podmiotu potencjalnych partnerów handlowych. Jeśli jednak chcemy, aby wzbudzały zainteresowanie, nie możemy ograniczać się już do podstawowych środków kojarzonych z kampaniami reklamowymi. Klient oczekuje dziś czegoś więcej, a jednym z rozwiązań zaspakajających jego potrzeby jest streaming na Facebooku.

Co zyskamy transmitując firmową imprezę?

Transmisje na Facebooku potrafią mieć znacznie więcej zalet niż początkowo mogłoby się to nam wydawać. Na pierwszy plan wysuwa się to, że umożliwiają uczestnictwo w spotkaniu firmowym znacznie większej liczbie osób. Co więcej, można do nich wracać, jeśli więc ktoś zainteresuje się naszą firmą po pewnym czasie, nadal ma możliwość przekonania się, jak wygląda wydarzenie z naszym udziałem. Warto pamiętać również o tym, że choć posty + streaming na Facebooka to coraz popularniejsze rozwiązanie, nadal kojarzy się z pewnym prestiżem oraz dojrzałością firmy zajmującej się taką formą aktywności.

Jak zrealizować transmisję?

Czy realizacja transmisji na Facebooku jest skomplikowana? Zdania na ten temat wydają się podzielone. Teoretycznie, możemy przeprowadzić streaming samodzielnie, nawet gdy nie posiadamy odpowiedniego sprzętu. Choć jednak taką transmisję można będzie obejrzeć, trudno utrzymywać, że będzie to duża przyjemność. Jeśli więc nie chcemy zatrudniać operatora, który naprawdę dobrze zna się na swoich obowiązkach, rozważmy pomoc z zewnątrz. Nie brakuje podmiotów, które są nam w stanie zaproponować streaming na Facebooku w jakości określanej jako telewizyjna. Warto dać im szansę na zaprezentowanie charakterystycznych dla nich umiejętności.