. . .
Ekspozytory reklamowe - czym są i kiedy ich używać?

Stojaki reklamowe to świetny sposób na dodatkową reklamę. Są bardzo często i bardzo chętnie wykorzystywane przez wiele firm. Można je znaleźć przy oddziałach tych firm – prezentują ofertę, będąc punktem informacyjnym. Każdy może podejść i wziąć sobie gazetkę czy ulotkę, albo zajrzeć na przykład do menu danej restauracji. Ekspozytory reklamowe różnią się od siebie, ale dzięki tej różnorodności każdy może zdecydować się na taki, który najlepiej się sprawdzi w danym przypadku. Jakie ich rodzaje możemy wyróżnić?

Stojak na reklamę – ale jaki?

Stand reklamowy, czyli inaczej stojak reklamowy, to produkt który często można znaleźć na przykład przy muzeach, urzędach, kinach, ale też w różnego rodzaju sklepach i firmach z różnych branż. Jest to doskonały sposób na reklamę, ponieważ po daną ulotkę czy gazetkę reklamową sięgną te osoby, które są nią zainteresowane.

Oprócz stojaków zbiorczych, na których można ułożyć tego rodzaju liczne ulotki, w ofercie znajdziemy również stojaki pojedyncze, z miejscem na plakat – dwustronne lub jednostronne. Mogą to być standy reklamowe wodoodporne, więc przeznaczone do ustawiania na zewnątrz. W ten sposób będą informowały o ofercie także te osoby, które przechodzą obok w czasie deszczu czy śniegu. Sprawdzą się o każdej porze roku – dlatego są tak chętnie wybierane. 

Oferta standów reklamowych

Stojak na plakat może być mały, albo duży, wysoki lub niski. Wersje wysokie to te umieszczone na specjalnej nóżce – dzięki temu mogą mieć nawet wysokość dorosłego człowieka. Reklama jest umieszczona wyżej, na poziomie wzroku, stąd łatwiej dojrzeć wszystkie napisy. Podobne tablice informacyjne zwykle są prostokątne.